MOC SOKOW
Agencja godna polecenia. Wiedza, kompetencje, partnerskie relacje i przede wszystkim realizacja celu. Zespół Social Lamy tworzą ludzie zaangażowani w swoją pracę, co przekłada się na wyniki biznesowe. Bardzo dobry kontakt z opiekunem projektu, który zawsze szybko potrafi zareagować na ewentualne wątpliwości. Z czystym sercem mogę rekomendować innym! Pytajcie o Anię to naszym zdaniem najlepsza ekspertka od wizerunku w social mediach.
Źródło:
Jarek Chy
Agencja, która naprawdę wie jak poruszać się w świecie SM. Kreatywna, zaangażowana, potrafiąca wczuć się w sytuację klienta i rynkowe trendy. Współpracujemy od 2 lat i przez ten czas nasz marketing internetowy nabrał zupełnie innego oblicza. Wszystko profesjonalnie i rzetelnie, życzę sobie więcej takich kontrahentów.
Źródło:
AQUAEL Jankiewicz
Social Lama jest agencją, która w pełni odpowiada naszym oczekiwaniom. Działania zespołu okazały się dla nas na tyle satysfakcjonujące, że zdecydowaliśmy się poszerzyć zakres współpracy o kolejne projekty. Agencja proponuje nowe rozwiązania i pomysły, które wspólnie wcielamy w życie.
Źródło:
Asia Dworakowska
Agencja Social Lama wspierała markę true™ men skin care podczas emisji crowdinvestingowej. Emisję zakończyliśmy sukcesem!Szczególne podziękowania dla Oli, która zawsze byłaś w pogotowiu i wspierała nas podczas tego intensywnego czasu!
Źródło:
Julia Buglińska
W Social Lamie byłam na szkoleniu z social mediów - mogę je całymi sercem polecieć. Dziewczyny prowadzące szkolenie w merytoryczny i super przystępny sposób uchyliły rąbka tajemnicy, jak prowadzić social media, jak reklamować na Facebooku i to, jak duży potencjał drzemie w Tiktoku.
Źródło:
Mario Movie
Szczerze polecam. Skorzystałem z bardzo owocnych konsultacji i pomocy przy wdrażaniu strategii. Trafne spostrzeżenia, cenne porady, dobry kontakt i profesjonalna obsługa na każdym etapie współpracy. Agencja warta polecenia :)
Źródło:
Ewa Klęk
Bardzo polecam agencję Social Lama za ogrom wiedzy, którym się dzielą. Praktyczne wskazówki odnośnie social media i indywidualne podejście do klienta.
Źródło: